top of page
Sök
  • Skribentens bildSusanne Granholm Carter

Tillbakablick

Idag satte jag mig ner vid datorn och plockade fram våra externa hårddiskar. Kände att jag ville titta tillbaka lite på bilder jag tog för många år sen. Finns bilder jag har i mitt huvud som jag saknar att ha i mitt galleri här på hemsidan. Om kvaliteten håller vet jag inte än? Jag ska börja med att välja ut en del och sen får dom mellanlanda i photoshop eller lightroom innan dom får en plats i galleriet. Man kan ju nu ställa sig frågan om man egentligen ska se tillbaka eller om man bara ska blicka framåt...?? Men det beror väl kanske på vad det handlar om.


Faktum är att jag den senaste tiden tänkt tillbaka på många platser jag besökt med kameran. Kanske kan jag få lite ny inspiration och planera in återbesök under året.


Något jag saknat dom senaste åren är att fotografera och uppleva grodleken igen. Tyvärr har jag haft svårt att hitta platser där det "händer" och grodleken på Djäkneberget i Västerås har inte varit sig lik på många år. Men jag ska hålla utkik nu till våren när vi närmar oss den spännande säsongen för lek och kärlek.


Bilderna jag visar här är från Djäkneberget i april 2015. Det är snart 9 år sedan!! Med andra ord börjar det absolut bli dags för nya grodleksupplevelser.


Ha nu en fortsatt fin februari och har ni tid och ork så finns det lite uppdateringar i galleriet.


På återseende!

10 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page